Missie mislukt ...

Vrijdag een dagje vrij genomen. Het was mooi weer en dan konden we eens rustig winkelen en uit eten gaan, zonder baldadige kleuters en hongerige baby's. En ik had trouwens een belangrijke missie : een feestelijke outfit zoeken want mijn metekind doet over een maand haar communie.

Is me dat zwaar tegengevallen ! Na een paar vergeefse en voor anderen waarschijnlijk hilarische pasbeurten heb ik het opgegeven en nu heb ik twee missies : een feestelijke outfit zoeken en 100 kilo vermageren - bij voorkeur vooral op borsthoogte ...

Pff, die 10 maanden borstvoeding hakken er serieus in hoor. Zelfs een large slaagde er niet meer in om mijn boezem kuis in te kleden. Ik had dan ook zin om dochterlief 's avonds duchtig op haar nummer te zetten en de melkkraan volledig dicht te draaien, maar als die lieve babyoogjes en dat gretige mondje verlekkerd de borst zoeken, vallen mijn strenge voornemens meteen in duigen. Vooral als ze zich erna met een verlekkerd gesmak loskoppelt, een tevreden 'aaaaaaaaaaaah' slaakt en ons nagenietend aankijkt met nog een paar melkdruppels glinsterend in de mondhoek.

Het afscheid van een ooit zo pronte boezem is de prijs die een vrouw daarvoor betaalt ... Snik.

Rondborstige zwaai,

Linneke

Reacties

Annelyse zei…
Mijn borsten zijn van cup echt perfect nu (eindelijk eens de naam boezem waardig). Ik zal met pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn borstvoedingsboezem.

En ja ... shoppen is altijd leuker als je niets 'moet' hebben.
lies zei…
Hoe herkenbaar :) de mijne waren toen twee keer zo enorm als nu al het geval is :) t komt wel weer goed hoor!
MSF/AZG zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Eva zei…
Ik heb NIKS meer! Wie is er het zieligst???

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...