Exclusief ...

Een weekje vakantie en dat leidt tot een lange blogstilte want met die twee kabouters in huis schiet er maar weinig tijd over om te bloggen. Vooral omdat het de voorbije dagen ook nog eens mooi weer was en we dus zoveel mogelijk buiten zaten.

Ik heb ook een beetje exclusieve mama-tijd ingebouwd voor elk van de twee en dat heeft werkelijk deugd gedaan. Dinsdagnamiddag mocht Lenca bij oma en had zoonlief me helemaal voor zich alleen. We zijn naar de Nieuwdonk gegaan en hebben er urenlang gestoeid in het zand en het water. Het was echt fijn om hem mijn volle aandacht te kunnen geven zonder dat ik met een half oor of oog zijn zus moest gadeslaan. Geen zorg in de wereld en alleen veel aandacht en tijd voor elkaar. Zoonlief straalde gewoon nadien dus dat is alvast voor herhaling vatbaar.

Woensdag was het de beurt aan Lenca. Zoonlief mocht naar de oma - wat zouden we toch zijn zonder die altijd-klaarstaande oma ... - en dochterlief stond in het centrum van mijn aandacht zonder een drukke en luidruchtige broer in de buurt. We hebben gewandeld, in de tuin gespeeld en zoals het vrouwen betaamt : samen geshopt (outfits voor ons allebei) ... En ik kon haar volop prijzen om haar nieuwste vaardigheden (kruipen, zitten, wijzen ...) dus ook haar zelfvertrouwen kreeg een grote 'boost'.

Temidden al die vakantiepret heeft buurvrouw Inne gisteren het leven geschonken aan een broertje voor Siemen en Lena. Welkom Wies ! Het wordt stilaan wel tijd dat er nog eens meisjes worden geboren want sinds Lenca zijn er in de vrienden- en kennissenkring enkel nog jongens geboren (Noah, Felix, Milan, Jarne en nu Wies). Gelukkig zijn er nog een paar zwangere buiken dus we hoeven nog niet te wanhopen ! :-)
Vakantiezwaai,
Linneke

Reacties

Martha zei…
wat een heerlijk onbekommerd plaatje schets je hier. Ik wens jou en de jouwen nog vele herhalingen :-)
Martha zei…
ha Linneke, voor wat je vraag betreft, als die serieus is kan ik je alles doen toekomen. Alle vragen kan ik je via de mail stellen alle spullen per post verzenden. Ik ben bereikbaar via wolschip@planet.nl

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...