Le nouveau Beco est arrivé ...

Luid klaroengeschal! Mijn langverwachte Beco is - eindelijk - aangekomen ! En ik zie het al meteen zitten om met dochterlief de wijde natuur in te trekken ... :-) Zij moet nog even wennen aan het nieuwe draagsysteem maar haar kennende zal ze de Beco vlug in haar babyhartje sluiten want dan is ze lekker dicht bij mama ...

Het gebruik is alleszins heel simpel en minder omslachtig dan de tricot slen - al zal je me ook daar geen slecht woord over horen zeggen want ik mis hem nu al ... :-) Het enige nadeel is dat ik nogal klein ben en dat Lenca daardoor meteen al redelijk hoog in de drager komt. Ik moet de babydrager zelfs niet meer gebruiken ... Ik hoop maar dat dit niet betekent dat ze de Beco vlug ontgroeit want met zo'n prijskaartje zou ik er toch graag wat meer en vooral lang van genieten.

Wie de Beco graag eens in levende lijve aanschouwt, moet ons maar eens uitnodigen voor een boswandeling ergens te lande. Nu kan de lente niet vlug genoeg meer beginnen !

Natuurlijke zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
ziet er stoer uit!
Alhoewel ik wel hele grote afwachtende ogen zie vanuit de beco;-)

Ik wens jullie beiden veel en lang plezier tijdens het wandelen :-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...