De Post staakt(e) ...

Zoals al vermeld in een vorig bericht : mijn tricot slen is verkocht en geleverd aan een lieve vriendin die zowat elke dag nu het leven kan geven aan 'den donald'. Ik had al een vervanger op het oog, én zelfs besteld (en betaald). Vorige week woensdag kreeg ik het bericht dat mijn beco onderweg was dus ik begon alvast opgetogen en halsreikend in mijn handjes te wrijven.

Maar toen, toen besloot de Post te staken ... Drie dagen lang nog wel. Met als gevolg: nog altijd geen beco ten huize Bollewerk en dus geen nieuw draagnestje voor dochterlief.

En natuurlijk panikeer ik nu want misschien is hij verloren gegaan in de chaos van de poststaking. Het zou niet het eerste pakketje zijn dat op mysterieuze wijze in rook opgaat (en als je veel chance hebt 73 jaar later weer boven water komt) , soms is daar zelfs geen poststaking voor nodig .

Daar zou ik echt niet mee kunnen lachen ... Kortom, als ik hem tegen vanavond nog niet in het bezit heb, mogen ze me zaterdag op hoog bezoek verwachten en breek ik het postkantoor hoogspersoonlijk af. Das dus het worst case scenario. Hopelijk panikeer ik voor niets en loopt deze unieke ervaring met internetkopen niet falikant af.

Pff, geef me toch maar een winkel om de hoek, de transacties zijn toch altijd transparanter en eenduidiger : je kiest iets dat je wilt, betaalt ervoor en neemt het meteen mee naar huis. Simpel. En als simpele ziel geef ik daar toch nog de voorkeur aan !

Simplistische zwaai,

Linneke

Reacties

Anoniem zei…
Ik ben onze beco vandaag gaan afhalen. Morgen uittesten ;-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...