Werkritme ...

Stilaan kom ik terug in de werkroutine. Al heb ik nu nog het geluk dat mijn liefste meestal nog thuis is en dus de ochtendtaak op zich kan nemen om de kindjes naar school en de onthaalmoeder te krijgen. En das maar goed ook want voorlopig moet ik nog 100% werken en anders zou ik maar om half acht thuis komen. Doordat ik nu meestal vroeger kan beginnen, kan ik een trein vroeger nemen en ben ik dus om half zeven thuis. Dat vind ik al laat genoeg.

Veel tijd om te bloggen is er dus niet meer want dan moet dochterlief eten, wil zoonlief wat aandacht, probeer ik zelf toch nog wat te eten en overloop ik de dagorde met mijn liefste. Op dit eigenste moment staat zoonlief bv. trappelend van ongeduld naast mij want hij wil zijn fles melk en die wil hij nog altijd op de schoot van zijn mama drinken. Kortom, tijd om af te sluiten !

Dorstige zwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni