Happy New Year !

2009. Alweer een nieuw jaar. Benieuwd wat de komende twaalf maanden ons zullen brengen ... 2008 heeft ons alvast veel blije (Lenca), onverwachte ('ontslag') en vernieuwende (nieuwe job) gebeurtenissen gebracht.

Intussen tel ik de dagen - en stilaan de uren - totdat ik weer aan de slag mag. Ik kijk er enerzijds wel naar uit om mijn grijze massa nog eens aan het werk te zetten. Nu maar hopen dat de job en de nieuwe collega's aan mijn hoopvolle verwachting beantwoorden. In het begin zal het 's ochtends een evenwichtsoefening zijn om twee kinderen tijdig klaar en op hun bestemming te krijgen voordat ik zelf naar Dendermonde stuif om daar mijn trein te halen naar onze hoofdstad. Tegen die ochtendrush kijk ik wel een beetje op maar dat hoort er nu eenmaal bij. Toch zolang - zoals gisteren - onze kraslotjes nauwelijks een handvol eurocenten opleveren en ons lottoformulier slechts drie juiste cijfertjes telt ...

Uiteraard wens ik ook jou een prachtjaar toe vol warme mensen, vreugdevolle avonturen en spannende uitdagingen. En dat geldt evenzeer voor de wereldburgers-in-spe die momenteel nog in de buikjes van hun mama's vertoeven ...

Nieuwjaarszwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...