UPDATE sollicitatiegedoe

Gisteren dan toch bericht gekregen dat ik de job heb (!) en ik werd meteen overspoeld door tegenstrijdige gevoelens. Uiteraard heel blij dat ik werk heb - ook al is het in Brussel en maar tijdelijk - maar plots komt het afscheid van dochterlief zo heel dichtbij en dat geeft toch een krop in de keel. Het zou namelijk al beginnen zijn op 1 januari dus dat betekent dat ik in sneltempo de borstvoeding moet afbouwen en dat voor een echt borstenkindje dat nog altijd liever aan de borst hangt dan een fles of een lepeltje fruit/groentenpap te krijgen. Soit, ze mag niet klagen want ze had de luxe om meer dan zes maanden thuis bij haar mama te kunnen blijven. Als ik de lotto had gewonnen, had ik haar graag nog wat meer tijd thuis gegund maar dat zal helaas niet voor dit leven zijn. Sorry, meisje!

Werklustige zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
van harte proficiat!
krista zei…
Proficiat met je nieuwe job, nichtje!! De eerste dagen zal het wel wat moeilijk zijn om te wennen aan de scheiding van je dochter, maar daarna zal het wel snel wennen. Veel succes ....
Eva zei…
aaaah zie wel, en alles kwam goed! (en dus gaan we tegelijkertijd aan de slag! help!)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni