Reuzin Lenca

Gisteren gingen dochterlief en ik op kraamvisite bij Eefje en haar Felix. Hij is net drie weken oud.

Met haar zeventien weken (ofwel vier maanden) leek Lenca plots een heuse reuzin naast hem. Het is nog maar zo kort geleden en toch kan ik me al niet meer voorstellen dat ook zij zo klein en fragiel is geweest. Het lijkt wel alsof ze haar zo met haar 62 cm en bijna 7 kilo uit mijn buik hebben getild ... :-)

Het was alvast leuk om nog eens te kunnen kletsen met een andere ervaringsdeskundige over babies, kindjes en (zoeken naar) werk.

Dochterlief heeft trouwens een flinke groeispurt doorgemaakt de voorbije dagen want haar eerste slaapzakjes zijn ook al te klein geworden. Goed nieuws voor mijn zwangere vriendinnen natuurlijk maar ik blijf het toch jammer vinden dat ze zo snel groeit. Die prille babytijd vind ik zo onvoorstelbaar prachtig dat ik er gewoon niet genoeg van kan krijgen ...

Babyzwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...