Reiskriebels ...

Ik ben het stilaan beu om mistroostig naar de regen buiten te staren en zit dan ook steeds luider te dromen van een reis naar de zon. Nu nog mijn liefste warm krijgen om ons te vergezellen. Al is mijn moeder alvast bereid 'om zich op te offeren' en mee te gaan als hij toch liever hier blijft ... :-)

En zo zit ik likkenbaardend en watertandend te surfen naar de websites van alle mogelijke touroperators. Vroeger ging ik graag op verkenning met de rugzak en sliep ik waar ik plaats vond onderweg maar met een baby zal ik toch maar voor een brave pakketreis kiezen.

Het moet alleszins warm en zonnig zijn want dat hebben we gewoon al teveel moeten missen de voorbije maanden - en de winter moet nog beginnen ... Zoonlief neem ik liefst ook mee, die is toch nog niet schoolplichtig én kan ook nog een portie zonlicht gebruiken om de strijd tegen virussen en bacteriën versterkt aan te gaan. Kan hij ook eens aan den lijve ondervinden wat vliegen inhoudt want zijn favoriete speeltjes zijn vliegtuigen en helikopters. Die vallen wel met de regelmaat van de klok uit de lucht, dus dat spelgedeelte blijft hopelijk achterwege in de realiteit ... :-)

Reisdorstige zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Wat een heerlijke zonnige gedachten :-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...