Jobhunting ...

Sinds kort krijg ik werkvoorstellen toegestuurd van de VDAB. Ik ben officieel werkzoekend sinds 8 september en mijn cv staat dan ook online bij hen. Mijn profiel in een notendop: licentiaat in de communicatiewetenschappen en meer dan 10 jaar professionele ervaring op het vlak van (interne en externe) communicatie (journalistiek - redactiewerk voor folders, brochures, mailings, persberichten, website, nieuwsbrieven - persbeleid - budgetbeheer - coördinatie en aansturing van een team - opstellen van communicatiestrategieën en communicatieactieplannen ...).

Intussen kreeg ik alvast een paar mooie voorstellen, vooral van de VDAB en een paar interimkantoren. Een greep uit het aanbod:
- ploegbaas
- postbode
- verkoper

Kortom, jobs die me als het ware op het lijf zijn geschreven ... :-) De meeste jobs bevinden zich dan ook nog eens in het Antwerpse dus als dat het beste is waarmee ze afkomen, vrees ik dat ik nog wel een tijdje zonder werk zit als het aan hen ligt. Ik vermoed dat ik dus niet op hen moet rekenen voor waardevolle voorstellen en dus best gewoon op eigen houtje de zoektocht verder zet.

Zelf heb ik tot nu toe al een aantal gesprekken gehad. Op één plaats kon ik zelfs beginnen maar het bleek helaas onderbetaald dus ik kijk toch liever nog even verder. Mijn opzet blijft dat ik uiterlijk tegen begin 2009 een nieuwe, serieuze job wil, dus liefst eentje die bij mij past en waar ik me verder in kan ontplooien zodat ik me op langere termijn kan engageren. Als iemand tips of voorstellen heeft, laat maar weten!

Werkzoekende zwaai,

Linneke

Reacties

krista zei…
Dit doet me denken aan de affaire "Antje De Boeck".
Martha zei…
Oei, hier in het Utrechtse zijn banen genoeg maar de afstand...
Anoniem zei…
Goed dat je de tijd neemt om een job te vinden die interessant is en naar behoren betaald wordt!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni