Shantala babymassage

Na de geboorte van zoonlief wou ik graag een cursus babymassage volgen maar ik vond maar niets geschikt. Die droom moest ik dus opbergen. Al denk ik niet dat hij uiteindelijk van die massage zou genoten hebben want hij had niet meteen behoefte aan veel fysiek contact.

Met dochterlief is dat wel degelijk anders. Zij geniet intens van huidcontact en heeft veel nood aan aanrakingen en nabijheid. En kijk, de vroedvrouw die na de bevalling een paar keer langskwam om ons op te volgen, stuurde me spontaan een uitnodiging voor een cursus shantala babymassage. Ik moest maar even twijfelen en heb me dan toch snel ingeschreven.

Morgen is de eerste les. Ik ben heel erg benieuwd en kijk er al naar uit. Naar verluidt is het bevorderlijk voor de spijsvertering (weg met die lastige krampjes) en het slapen (al mogen we hierover momenteel niet klagen) ...

Later meer met een kort verslag!

Gemasseerde zwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...