Olympische Spelen rond het Bollewerk ...

Nu de Olympische Spelen alomtegenwoordig onze beeldschermen en printmedia domineren, kan ik uiteraard ook niet achterblijven. Een nieuw wereldrecord zit er misschien niet meteen in maar ik heb het toch aangedurfd de loopschoenen nog eens aan te trekken vandaag.

Na een laag stof van zowat 9 maanden van mijn schoenen geblazen te hebben, ging ik met een klein hartje de deur uit. Ik zou al blij zijn het begin van de straat te halen ... Maar aangezien de straat - zoals steeds - vol kinderen en moeders stond, moest ik de eer aan mezelf houden en heb ik mijn voorzichtige aanzet toch maar wat uitgebreid. Uiteindelijk heb ik een 2,5 km gelopen en ben ik na een kwartiertje - lichtjes triomfantelijk - teruggekeerd naar mijn thuisbasis.

Ik ben toch wel een beetje trots dat ik nog zo ver ben geraakt na die vele maanden nonactiviteit, al moet ik eerlijk bekennen dat borstvoeden een weinig geslaagde combinatie is met lopen. Zelfs mijn sterkste sportBH kon niet genoeg ondersteuning bieden in deze melkrijke tijden. Het zal dus een vreemd zicht zijn geweest : een iets te zwaar hobbelpaard met veel te zwaar deinende melkflessen op de borst ... :-) Maar aangezien ik slechts na de allerlaatste voeding van dochterlief geen druppel melk meer over hou (desnoods na wat afkolven), kan ik pas rond middernacht in optimale omstandigheden lopen en dat is me toch net iets te laat.

Dat wordt dus nog een viertal maanden zoeken naar manieren om mijn buste toch voldoende steun te bieden tijdens de loopsessies. Als iemand ervaringsdeskundige tips heeft, altijd welkom. Liefst rekening houdend met mijn rijkgevulde cupmaat in de grootteorde van D of zelfs E wel te verstaan ...

Lolo Ferrarizwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...