Count down

Zo! Ik ben door mijn laatste berg strijkgoed geraakt. Vijf uren lakens, bodietjes, kleertjes enz. tegen de gloeiende plaat gehouden. Ik kan voorlopig geen strijkijzer of -plank meer zien. Maar ja, volgende week heb ik vast weer een gevulde mand klaarstaan ... Tenzij we collectief beslissen om vanaf nu naakt door het leven te gaan en ook geen bad meer te nemen, niet meer te slapen tussen fris beddegoed etc. :-)

En verder zijn we er klaar voor: de enveloppen zijn geschreven, de parkwieg/wieg en het bedje staan klaar, de kleertjes liggen klaar ... Het minimonstertje-met-zijn-eigen-blog mag dus stilaan komen !

Straks mag ik nog eens op controle bij de gyn. Deze week veel harde buiken gehad dus benieuwd of we D Day zullen halen !

Zoonlief is zich intussen volop aan het voorbereiden op zijn nieuwe rol als grote broer. De buurvrouw heeft een paar boekjes geleend over babies en eentje daarvan is zijn absolute favoriet: De buitelende baby in mama's buik (Thomas Svensson). Een echte aanrader hier ! De boekenliefde begint dus langzaam maar zeker te groeien in dit Bollewerk ...

Reacties

Anoniem zei…
Spannend, die laatste dagen!
Martha zei…
Zo te lezen zijn jullie allen goed voorbereid en helemaal klaar voor de komst van de kleine. Sterkte nog even voor deze laatste loodjes :-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...