Overtroefd ...

Zoonlief heeft zijn moeder verslagen in intelligentie ... De voorbije weken heeft hij al grote indruk gemaakt door de dagen van de week op te dreunen, te tellen tot dertien en zo nog een paar weetjes. (En ik die dacht dat het eerste kleuterklasje nog kinderspel was ...) Maar zijn laatste kennisuiting zette me compleet voor schut. Zoonlief blijkt namelijk de begrippen 'links' en 'rechts' te kennen.

Wie me goed kent, weet namelijk dat ik het verschil niet ken tussen links en rechts, en bij mijn autorijexamen zelfs een R en L op mijn handen moest schrijven om te vermijden dat ik daardoor de mist zou ingaan.

Ik voelde me dus best even overtroefd door mijn eigen vlees en bloed. Ik verwachtte wel dat dit ooit zou gebeuren maar toch nog niet door een dreumes van iets meer dan een meter hoog ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...