Verboden de werf te betreden ...

Update - De hematoloog vond het gelukkig niet nodig om meteen voor drastische maatregelen te kiezen. Ik moet nu een paar weken een zwaarder ijzersupplement nemen en dan wordt mijn bloed opnieuw getest. Als de waarden dan omhoog zijn, is een bloedtransfusie of ijzerinspuiting normaal gezien niet meer nodig. Gelukkig ben ik nog 'maar' 33 weken zwanger, dat geeft ons nog wat tijd om de tekorten aan te vullen.

En verder ben ik koppig bezig mijn lijstje af te werken. De dierenarts bijvoorbeeld. Jambo en Loki mochten rekenen op hun jaarlijkse vaccinatie. Maar dat ze daar geen zin in hadden, heb ik aan den lijve mogen ondervinden ... Gelukkig kan ik de andere punten op mijn lijstje meestal met iets minder schrammen en builen afwerken anders zag ik er stilaan uit als een oorlogszone ...

Mijn liefste zit intussen ook niet stil. Zoonlief zijn kamer krijgt een complete metamorfose. Het verfwerk en nieuwe vloer zijn achter de rug. Nu zijn we de kasten in elkaar aan het steken. En volgende week vindt de grote verhuis plaats. We zijn heel nieuwsgierig wat zoonlief van zijn nieuwe kamer zal vinden. Voorlopig lijkt hij alvast superenthousiast want elke ochtend als hij opstaat, gaat hij vlug eens kijken hoe ver de werken staan en roept uit: "Oooh, zoo mooi!" Benieuwd of hij zo enthousiast blijft als hij daar mag/moet gaan slapen ... :-)

Innovatieve zwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...