Grote kuis!

Een zwaar geval van nestdrang ten huize Bollewerk ... Gisteren heb ik de kasten in de woonkamer en veranda eens grondig uitgemest en het was nodig want na vier uren kon ik terugblikken op drie grote, volle dozen: papier, prullen om weg te gooien en spullen voor het kringloopcentrum.

Vandaag is de keuken aan de beurt en daarna verlegt mijn terrein zich naar boven. Ik zal er dan wel over moeten waken om de spullen die niet meer door de keuring geraken, meteen weg te voeren. Mijn liefste heeft het namelijk (nog) iets moeilijker dan mij om van zaken te scheiden en zat gisteren dus meteen te graaien in de dozen om tal van prullaria te 'redden' ... :-)

Reacties

Martha zei…
haha, ik ben ook de meest opruimerigste van ons twee en neem makkelijk afstand van verzamelde prullaria. met kleren wegdoen heb ik weer veel meer moeite

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...