Even 'out' ...

Ik was dus even 'out'. Letterlijk want ik mocht - na zoonlief - een paar dagen verblijven in buikgriepland ... Maar na een paar dagen exuberant toiletwaterverbruik (om het niet te plastisch uit te drukken) is het ergste leed geleden en kan ik alweer aan de slag.

Januari en februari zijn mijn natuurlijke kwakkelmaanden. Dan loop ik te snotteren (de restanten van mijn sinusitis durven me momenteel ook nog plagen, vooral 's nachts), te hoesten, te zuchten ... Ik heb dus veel nood aan het einde van de winter en het begin van de lente: warmte, zon ...

Ik snak gewoon naar een weekje hitte onder een tropische zon. Helaas heb ik niet genoeg vakantiedagen voor een dergelijke uitspatting en tijdens mijn eerstkomende vakantieperiode (paasvakantie) ben ik al te ver gevorderd in de zwangerschap om nog te mogen vliegen op verre bestemmingen.

Ik zal het voorlopig dus moeten doen met een vakantiebrochure van jetair en consoorten ...

Ik-baal-van-de-winterse zwaai,

Linneke

Reacties

Eva zei…
Kind, je mag vliegen tot zes weken voor de zwangerschap. Kom jij dus maar lekker even uitblazen in Kenia - 't is hier prachtig weer (de politieke situatie niet te na gelaten) en bovendien heb je ons huis helemaal voor jou alleen want wij vertrekken een weekje naar de Seychellen. Grijns. Grijns.
Eva zei…
euh, ik bedoelde tot zes weken voor de BEVALLING! Gnagna.
Martha zei…
Er zijn geluiden dat de seizoenen veranderen en het steeds eerder lente wordt, wellicht is het tegen pasen dan al zomer en kun je in je eigen achtertuin genieten van tropische warmte ;-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...