Noodscenario's uitbroedend ...

Aangezien zoonlief niet voor rede vatbaar is en onze nachten blijft terroriseren met urenlange brulpartijen, begin ik te broeden op een noodscenario.

Zoonlief dumpen in ons tuinhuis lijkt me net één brug te ver (alhoewel de verleiding vannacht toch wel bijzonder groot werd), maar misschien moeten we er toch eens over denken om hier onze toevlucht te zoeken. Wedden dat hij daar slaapt als een roos? Maar ook wij zouden dan eens een (paar) nachtje(s) ongestoord kunnen slapen en stilaan wordt dat echt hééééééééééééél erg aanlokkelijk ...

Misschien geraak ik dan ook eens verlost van mijn zware verkoudheid die in een heuse sinusitis is ontaard. En olé, als zwangere vrouw mag je quasi niets van medicijnen slikken. Nog geen onnozel dafalganneke, laat staan een neusspray om eens een neus vol frisse lucht te kunnen happen ... Je moet rusten, zeggen de witjassen dan vermanend. Ja haha, zeg nu nog eens dat artsen geen gevoel voor humor hebben ...

Wanhopige zwaai,

Linneke

Reacties

Anoniem zei…
misschien eens zijn slaapkamerdeur dicht doen en hem maar eens laten brullen, of eens bij oma brengen. ik zie dit wel eens zitten om jullie eens een goede nachtrust te geven.
Anoniem zei…
Ha, deze opvangplaats kende ik nog niet, bedankt voor de tip!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...