Natalia meets En Vogue feat. Shaggy

Zaterdag maakten we onze opwachting in het Sportpaleis voor het eerste optreden van Natalia met En Vogue en Shaggy. De perskritieken waren lovend, prijzend, waarderend ... En terecht!

Al wordt er soms wat smalend gedaan over de Vlaamse zangspoeling, Natalia is duidelijk geen Laura Lynn (gruwel) ... Geen diepgravende nummertjes maar lekker swingende songs. En dat kan ik best eens smaken. Ik ben dan ook een muzikale veelvraat die zowat alles kan waarderen: puccini, chopin, manu chao, ozomatli, madonna, natalia ... :-) Enkel jazz en hiphop zijn niet aan mij besteed.

Natalia is alleszins een 'madame' die er staat, met een charisma en een uitstraling waar je enkel bewondering voor kan hebben. Al hadden we op het einde de indruk dat haar stem weer wat begon te lijden onder het muzikale geweld want bij de stillere nummers kwamen de hoge tonen er moeizaam en hees uit. Hopelijk is het onze verbeelding en werkt ze haar optredens probleemloos af. Het is haar alleszins gegund want wat mij betreft is dit één van de grootste talenten in ons kleine landje. Chapeau!

Naswingende zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Wat heerlijk dat je zo genoten hebt. Ik heb nog nooit van haar gehoord maar wellicht breekt ze ook door bij je Noorderburen ;-)
Anoniem zei…
'k Heb vorig jaar de show met The Pointer Sisters gezien en die was ook reuzegoed! 't Is een straffe madam!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...