D Day: 11 juni 2008

Bij deze is waarschijnlijk zowat iedereen op de hoogte van de nakende Bollewerkuitbreiding. Bedankt voor jullie felicitaties; hier, via mail, telefoon en persoonlijke weg ... Maar ik beloof plechtig dat ik de komende zes maanden niet enkel over mijn uitdeinende taille, rare eetgewoonten, gezwollen enkels, zwangerschapsdementie e.d.m. zal schrijven ... :-) Daarvoor heb ik al een ander forum ... :-)

Momenteel ben ik trouwens nog aan het nadenken over een 'werktitel' voor het pakketje in wording. Het eerste exemplaar in de moederbuik had ik liefdevol 'Monstertje' gedoopt maar ik wil liever niet in herhaling vallen. Niet dat zoonlief uiteindelijk in werkelijkheid een monsterachtig gedrocht bleek te zijn (integendeel, zegt het trotse moederhart) maar we willen nog een beetje origineel blijven.

Inspiratiezoekende zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Ik vind het geweldig Linneke en heb je andere forum in een adem uitgelezen. Is het akkoord dat ik dat 'forum' onder drempelkindje op mijn blog zet? Ik zou het erg leuk vinden je gedachten zo te volgen.
Linneke zei…
Uiteraard Mike! Leuk te lezen dat Drempelkindje nu al een fan heeft ... :-)
Eva zei…
ik vind die "drempelkindje"-naam maar een beetje griezelig hoor - verzin maar snel iets anders! (Erwt heeft copyright!)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...