Slapeloos ...

Zoonlief heeft me de voorbije nachten al een paar keer rond 4u uit bed gejaagd (tutje kwijt, neusje verstopt, regen ...). Normaal gezien val ik zombiegewijs meteen weer in slaap maar het gaat ietsje moeilijker tegenwoordig.

Stresslevel op het werk slaat weer duchtig in het rood en dat begint zich ook s nachts te wreken. Dan begin ik plots te denken aan al het werk dat nog moet gebeuren voor de kerstvakantie (1 brochure, 17 folders, nieuwjaarskaart, affiche, 2 advertenties, mediacampagne voor begin januari ...) en begint mijn tikker op hol te slaan. Rond zes uur lig ik dan moegepiekerd eindelijk, bijna, terug in slaap en een kwartier later loopt de wekker af. Argh!

I'm not amused ...

Slaapdronken zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Och erm, ik leef mee, goede nachtrust is onontbeerlijk bij drukke banen en kleine baasjes :-)
sterkte

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...