Wie laatst lacht...

Vrijdagavond een rondje gaan lopen. De buurjongens stonden gniffelend toe te kijken bij mijn vertrek maar bij mijn terugkeer een half uur later was er toch al iets meer bewondering te bespeuren. Eentje heeft zich zelfs voorgenomen om eens mee te gaan lopen. Right, net wat mijn fragiele zelfbeeld nodig heeft, een 14-jarige loopcompagnon die mijn bejaarde looptempo aan de galg praat. Al is mijn liefste er van overtuigd dat ik zo'n knaapje rauw bij het ontbijt opvreet met huid en haar, laat staan bij een ronde van 5 km. Ik laat hem maar in de waan. Toch mooi als je liefste zo bewonderend over je kunde denkt! :-)

Vanavond de derde week start-to-run in Berlare. Vorige week begon de oorspronkelijke groep al uit te dunnen. Benieuwd hoeveel er vanavond van de 64 ingeschrevenen overblijven. Het menu is nog een lachertje: achtereenvolgens 1, 2 en drie keer 3 minuten lopen. Rond het voetbalveld. Jaja, mijn leven is zoooooooo spannend!

Gezwinde zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Nou ik denk dat je lief nog wel eens gelijk zou kunnen hebben. Het jongere grut mag dan wellicht wat sneller lopen zij houden het zeker niet lang vol, dat komt pas met de jaren :-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

Leren zwijgen ...

14 juni