Zoals gedacht vond zoonlief boetseerklei een onvoorstelbaar fascinerend en boeiend tijdsverdrijf - voor een half uurtje. Daarna zaten enkel Dansschoen en ik nog te kleien. :-) Hierboven een gezamenlijk werk : de paddestoel is gemaakt door ondergetekende, de slak door Dansschoen. Haar oog voor detail en gevoel voor creativiteit blijken verder nog uit haar latere eendcreatie. :-)


Een gezellige namiddag die ook op zoonlief indruk heeft gemaakt want ook erna blijft hij de klei uit de kast halen. Zijn creatieve uitbarstingen zijn steeds van korte duur maar hij amuseert zich rot met de nieuwe ontdekking in zijn wereld. Bedankt, Dansschoentje!
Nagenietende zwaai,
Linneke


Reacties

Anoniem zei…
Oooh, ik vind het zeer mooi!
Martha zei…
haha, ik zie al een mini klei animatiefilm aan mijn oog voltrekken met eend in de hoofdrol.
zeer creatief gemaakt! Ik mis alleen de creatieve bijdrage van je zoon...

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...