Ouch!

Mijn liefste heeft een pijnlijk ontstoken rugwervel en zit dus een paar dagen thuis. Maar zelfs dan blijft het praktisch onmogelijk om hem aan een bed of zetel gekluisterd te houden. Zijn rammenenergie raast dus nog altijd door huis en tuin. :-)

Zoonlief kon er gisteren alvast volop van genieten want hij moest pas tegen schooltijd naar school en 's middags stond zijn papa hem al meteen op te wachten, wat een luxe! Ook vandaag moet hij maar later naar school maar voor het eerst laten we hem wel een volle dag gaan. Vrijdagnamiddag is er een soort van bewegingsleer voor kleuters in de sporthal en dat wou ik onze mini-sportheld niet ontzeggen. We zullen wel horen vanavond of het lukte met het eten en het niet-slapen.

Vooral over het eten op school maak ik me een beetje zorgen want blijkbaar laat hij zijn boterhammendoos ongemoeid op school. Rond 10u is er een eetmoment voor de kleuters maar daar doet zoonlief pertinent niet aan mee. Ik heb al een heel gamma ontbijtonderdelen (boterham choco, boterham confituur, boterham salami, ontbijtkoek, speculoos, fruit...) meegegeven, met meestal bitter weinig resultaat. Met als gevolg dat hij 's middags honger als een paard heeft. Benieuwd of hij de warme maaltijd op school deze middag wel een blik waard gunt.

Anders krijgt mijn liefste rond 16u een uitgehongerd en oververmoeid monster overhandigd aan de schoolpoort. Hmmm, misschien blijf ik vandaag toch maar even overwerken... :-)

Werklustige zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Hoe komt je lief nu aan een ontstoken wervel? Nou ja ook hoe komt hij er weer van af natuurlijk. Wat groeit jullie kereltje hard en dat zelfs zonder de door jou met liefde bereidde boterhammetjes.
Anoniem zei…
Dat komt wel goed, als ze dan leren dat ze achteraf toch wel vreselijk veel honger hebben, beginnen ze wel te eten 's middags. Hopelijk kan uw ventje dat goed opvangen :)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...