Dancing queen

Mijn eer is gered...

Het stapje in de wereld van vrijdagavond is uiteindelijk uitgemond in een fikse sprong. Naar aloude gewoonte moesten mijn vrienden me ook ditmaal tegen het ochtendgloren van de dansvloer sleuren, anders stond ik er waarschijnlijk nog te shaken. Het was megafijn. Eerst waren we iets gaan drinken in de Mosquito Coast en daarna ging het richting Plansjee. De muziek was zoals vroeger: disco, 80s en 90s rock, ... En dan was er ook nog eens plaats om te dansen. Kortom, alle ingrediënten waren aanwezig om me eens goed te laten gaan. En dat heb ik dan ook gedaan. En hoe!

De andere kroeggangers zullen waarschijnlijk gedacht hebben dat er 'een hoek af was' bij mij maar dat zal me worst wezen. En ook al het lonkend mansvolk dat passief en kwijlend stond toe te kijken, kon me worst wezen.

Het was gewoon genieten in het kwadraat. Bedankt, supervriendjes, om me zo'n fijne avond te bezorgen, en speciaal voor mij extra lang te blijven want ik weet dat jullie het eigenlijk al ietsje vroeger hadden willen opgeven. Maar ja, Linneke en dansen, daar kunnen zelfs natuurkrachten weinig tegen beginnen! :-)

Nashakende zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Wat heerlijk dat je zo hebt genoten en nog fijner dat je zoveel losgelaten hebt. Shake it!
Anoniem zei…
Linneke,

Het genoegen was wederzijds. Ik heb met heel goed geamuseerd en 't was precies weer zoals voorheen. Precies of de tijd was blijven stilstaan. Ik vond het zeker voor herhaling(en) vatbaar hoor. Het heeft me hernieuwde energie gegeven voor de werkweek.
Geniet nog van je thuis-werk-dagje.

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...