Het betere voetenspel

Wie vindt dat ik soms een beetje overdrijf op het vlak van moederschap en zorgen voor zoonlief, krijgt met dit bericht meteen veel verduidelijking. Ook in onze familie valt de appel namelijk niet ver van de boom. Met andere woorden, mijn bloedeigen moeder doet er nog een flinke schep bovenop wat betreft de verwennerij van haar familie. Haar is geen enkele moeite teveel om het iedereen zoveel mogelijk naar zijn of haar zin te maken. We zijn dus allemaal plat verwend door haar en zo te zien is ze minstens hetzelfde van plan met haar kleinkinderen...

Zo gaat ze maandelijks met zoonlief naar een voetreflexologe. En terwijl hij normaal gezien nauwelijks twee seconden stil kan zitten, laat hij zijn voeten daar met veel plezier verwennen. Als ooggetuige op de eerste rij kan ik getuigen dat hij bijna een vol uur op eenzelfde stoel heeft gezeten/gelegen. En daarna heeft hij heerlijk liggen maffen, van kop tot teen ontspannen. Zelfs ik werd er rustig van... :-)

Ontspannen zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Wat een heerlijke verwennerij, prachtig dat je zoon dat al op waarde weet te schatten :-)
Eva zei…
dag mies
ik dacht: laat ik eens kijken wat jij uitspookt dezer dagen - en ik kwam op de blog van "linneke" terecht, maar dat bleek jij niet te zijn (ik vond al dat je blog plots een redelijk infantiel karakter had gekregen) - gelukkig vond ik je alweer snel terug! Trouwens: in september ontmoeten we elkaar weer op de vrijdagmarkt voor een mijmerlunch! jaja.
Linneke zei…
Dag Eefje,

hm, ik had nooit gedacht dit nog te schrijven maar ik kijk zowaar al uit naar september! De mijmeringen zullen ongetwijfeld present zijn...
Doe dat ginder nog goed, ik ben benieuwd naar de live versie van je verhalen!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni