Bye bye Eefje

Mijn allerliefste AZG-vriendinnetje Eefje vertrekt morgen. Niet zomaar eventjes naar een buurland. Ze gaat met manlief X. en baby maandochter naar de Keniaanse evenaar voor minstens een jaar. Chapeau indeed!

X. zal er het aidsproject coördineren vanuit Nairobi. Zelf is ze voorlopig nog op zoek naar een geschikte job ginder. De NGO of andere wereldreddende ziel/instantie die de kans heeft om dit multitasktalent binnen te rijven, doet alvast een goede zaak want schrijven, communiceren, content managen, bloggen, enzomeer zit haar in de genen gebakken. Gelukkig moet ze er niet te eenzaam zijn want het stikt daar van de oude bekenden. Dat beloven dus veel leuke feestjes te worden ginder!

Bij zulke avonturen kriebelt het toch ook weer bij mij. Het leven op het terrein is zoveel intenser en werkt dan ook nogal verslavend. Mocht ik man en zoon mee krijgen, zou de verleiding nog zoveel groter zijn maar dat is helaas ijdele hoop. Familie en vrienden hoeven dus niets (meer) te vrezen: ik blijf braaf thuis. Al durf ik in mijn dromen stiekem wel eens vreemd te gaan... :-)

Exotische zwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...