Geeeeeeeeeuw !

Zoonlief presteert het om al drie opeenvolgende nachten garant te staan voor een indrukwekkend klank- en lichtspektakel waar maar geen einde aan komt...

Het nachtelijke menu geeft de keuze uit :
- zes keer per nacht met een tussentijd van telkens ongeveer 1 uur kort uit bed sprinten om een hevige nachtmerrie te beteugelen ;
- tussen middernacht en 3u30 quasi constant opdraven met een arsenaal aan middeltjes om uit te proberen op een slaaponwillige peuter (breed scala van dreigen, negeren, overleggen, roepen, overhevelen naar elke bed dat huis rijk is, troosten, ...).

Uit dat vergelijkend onderzoek had ik graag als resultaat kunnen voorleggen welke methode het meest efficiënt is om ouders tot wanhoop te drijven. Tot mijn spijt moet ik meedelen dat beide methoden even efficiënt zijn. De gevolgen zijn voorspelbaar : het olijke ouderpaar kan de wallen onder de ogen alweer in vierkante meter uitdrukken en zou zoonlief weer met veel plezier bij het grof vuil zetten.

Al pakt hij ons vanavond vast weer in met een overdosis peutercharme...

Geeuwerige zwaai,

Linneke

Reacties

Eva zei…
ohooooo over nachtmerries gesproken! ik heb een roddel!!!
hèhèhèhè
Linneke zei…
Argh ! Waarom, oh waarom, ben je altijd zo gemeen om in te spelen op mijn laagste kenmerken, zoals een absurde bezetenheid van buitensporige nieuwsgierigheid... :-)

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...