The Running Shoes

Momenteel eindigt week 3 van mijn start-to-runprogramma. De eerste twee weken waren fluitend af te werken maar deze week begon de opbouw geleidelijk aan en dat liet zich voelen. Maandag heeft voor het eerst iemand moeten afhaken. En neen, voor één keer was ik het niet… Woensdag deed er nog een schepje bovenop maar blijkbaar staat ons vanavond pas een echte 'slachting' te wachten. Er zal misschien nog net geen bloed vloeien maar we mogen ons toch wel verwachten aan een paar emmers zweet en tranen... :-)

Twee keer trainen per week is wat weinig als je nog zoveel conditie op te bouwen hebt, merk ik. Ik zal dus mijn uiterste best doen om toch drie keer per week het asfalt te breken onder mijn loopschoenen... Volgende week heb ik vakantie, benieuwd of ik in die zomerstemming van vrijheid, blijheid nog de nodige discipline aan de dag zal leggen. Gelukkig heb ik een huisgenoot die indien nodig wel mijn slechte geweten zal spelen, dus ik ben er nogal gerust in. The show must go on !

Volhardende zwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...