Aha-erlebnis

8 februari 2007

Terwijl de rijkelijk vallende sneeuwvlokken buiten het zicht op de torens van Gent opfleuren, klaart mijn inzicht in het aanmaken van een blogpost een beetje meer op. Ik heb zowaar ontdekt hoe foto's toe te voegen ! Applaus... Ik kwak er hier meteen eentje bij. Helaas zal het er geen zijn van de uitbundige sneeuwval want mijn fototoestel ligt natuurlijk weer gewoon thuis nutteloos te wezen. Als moderne blog-owner zal ik toch eens moeten leren nooit zonder mijn wapens het huis te verlaten...

Een foto van Branco dan maar. Velen zullen deze vast al hebben gezien maar hij staat er zo schattig op dat het toch ook een plekje in mijn blog verdient. De dag dat ik even fotogeniek ben, plaats ik er ook eentje van mij ! Beloofd...

Zwaai,

Linneke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...