Even tussenin...

30 januari 2007

Mijn blog heeft het levenslicht gezien en jullie hebben me niet gespaard van commentaar. Waarvoor mijn onuitsprekelijke dank en met als gevolg meteen een paar kleine aanpassingen (andere layout, groter lettertype). Of ik er ook in zal slagen om kortere teksten te schrijven, zullen jullie nog moeten afwachten... Ik heb dan ook een megaspannend leven vol wilde uitspattingen en gekruid met zwoele avonturen. Alhoewel, als ik tijd heb om oeverloos te zwammen, zal dat laatste waarschijnlijk vooral wishful thinking zijn... :-)

Maar toch echt bedankt voor jullie 'tips and tricks'. Blijf vooral regelmatig langskomen en laat weten wat bevalt en wat net niet. Nou ja, liefst enkel over de vorm van mijn blog, over de inhoud ervan (en dus ook van mijn leven), beslis ik toch nog liever zelf... :-)

Kameraadschappelijke zwaai,

Linneke

Reacties

Anoniem zei…
allé, proficiat met je "eerste keer" op blogger! blijkbaar is 't toch gelukt, dus de wet van Murphy is niet altijd/constant van kracht! hopelijk geraakt mijn commentaar, nl. "geen commentaar, ik zou het niet beter kunnen" ook tot bij jou, dan delen we alvast deze "eerste keer"!
liefs van je zussie, doe zo voort!

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...