Ontlurkingsweek : reageer en laat je kennen !

Ondanks mijn ziekelijk trekje steeds het laatste woord te willen hebben, trek ik dat niet zo ergerlijk door in mijn blog. Met andere woorden : reacties zijn welkom en 'posters' hoeven niets te vrezen - tot dusver heb ik hen gespaard van represailles ! Alhoewel, zoals je merkt, krijg je meestal wel nog antwoord op je comment, mijn drang tot het laatste woord blijkt dus toch nog ietsje ziekelijker dan zelf gedacht... :-)

Soit, medebloggers hebben deze week tot de ontlurkingsweek gedoopt. Hun nobele doel : de anonieme massa van stiekeme bloglezers verleiden om uit de kast te komen en zich te 'outen'. Het gaat dus om de talloze ouders, (schoon-)broers en (-)zussen, tantes en nonkels, (ex-)lieven (m/v), vrienden en vriendinnen, geheime en ostentatieve aanbidders, neven en nichten, (ex-)collega's, kennissen, ... die al dan niet regelmatig een blog bezoeken, evenwel zonder een spoor na te laten.

De ontlurkingsweek wil daar korte metten mee maken met een warme oproep : laat ook jouw stem horen op de blogs die jullie frequenteren en ontpop jullie tot de ravissante, sprankelende, bekoorlijke, kleurige, originele, spitante en ontlurkte persoonlijkheden die jullie zijn. Replieken van mindere goden en verlegen deernes zijn uiteraard ook altijd welkom.

Je bloggende medemens popelt om de mens achter de flikkerende cijfers van zijn / haar counter te ontmoeten. Hieronder gewoon klikken op 'reacties' en the floor is yours, ga je gang en geef er een lap op ! Ik ben wreed benieuwd...

Uitnodigende zwaai,

Linneke

Reacties

Anoniem zei…
*wuif*
Linneke zei…
Welkom, Mikaël...

Ik dacht al bijna dat ik de annalen inging als enige blogspot zonder ontlurkende lezers! :-)
Anoniem zei…
wuif
Anoniem zei…
tilburg-taxatie.nl

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

De verjaardagsvloek ...

14 juni