Operatie van dino tot diva ...

Zaterdagochtend was het zover: operatie ‘van dino tot diva’ ... Met negen madammen waren we er helemaal klaar voor, cava inbegrepen. Kwestie van ons de nodige moed in te kunnen drinken ...





Ik mocht als eerste op De Stoel en leerde meteen heel wat bij. Het bestaan van ‘primer’ bijvoorbeeld, meteen goed voor de nodige hilariteit in het gezelschap.




Maar de tips voor het aanbrengen van oogpotlood, poeder enz. waren toch heel welkom want ik ben (was?) een complete leek.


En toen was het de beurt aan de anderen - het lachen zou hen snel vergaan ... :-)





Weg met te rode wangetjes. Geen vaalbleke snoetjes meer. De sprekende ogen en glanzende lippen kwamen je overal tegemoet ...

En intussen is er heel wat gelachen en gebabbeld. En smeedden we plannen voor die avond want we wilden uitpakken met onze nieuwe 'look'. Een heel geslaagde workshop dus.

Gisteren heb ik voor het eerst zelf een poging gewaagd met alle nodige attributen. En het resultaat viel heel goed mee. Echt experimenteren met kleuren durf ik nog niet goed maar ik had toch al wat meer kleur. En de ‘lichte make up’ die ze me heeft geleerd, duurt nog geen 10 minuten om aan te brengen (dagcrème – primer – poeder – oogpotlood – mascara – lipgloss) dus dat is zelfs voor mij als ongeduldige en hypergejaagde ram(p) nog mogelijk.

In een weekend zal ik de uitgebreide versie wel eens uitproberen, met font de teint, lippenstift en de hele rimram.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...