Kraamvisite ...

Nog exact één week- 7 dagen - te gaan! Het komt plots heel dichtbij ...

De controle bij de gyn is goed verlopen: alles ziet er goed uit. Baby zit nog heel erg hoog dus de kans dat het toch nog vanzelf in gang schiet, is quasi verwaarloosbaar. Mijn binnenbekken is blijkbaar zo smal dat zelfs het minste indalen niet mogelijk is. Kortom: mijn lichaam is gemaakt om kindjes te dragen, want ik ga steeds fluitend door mijn zwangerschappen, maar ik krijg ze niet op de wereld gezet. En verder is hiermee wetenschappelijk aangetoond dat de dikte van je poep niets zegt over de breedte van je binnenbekken... :-)

Morgenvroeg krijgen we een laatste check-up voor D Day. Als alles volgens plan verloopt, ga ik volgende week woensdag om 7.00 uur het ziekenhuis binnen en rond 8.30 uur zou Drempelkindje er al kunnen zijn. Gewoon hallucinant ... Maar we beginnen er wel naar uit te kijken om het te kunnen vasthouden, bekijken en bewonderen.

De kans is trouwens groot dat ik samen met mijn nichtje in de materniteit van hetzelfde ziekenhuis zal liggen want haar bevallingsdatum is gepland voor vandaag maar voorlopig nog geen nieuws dus misschien gaat zij een paar dagen over tijd en kunnen we meteen letterlijk om de hoek op kraamvisite bij elkaar ... :-)

Popelende zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Wat een berichtjes allemaal.
Ik wens je de komende dagen heel veel sterkte :-)
en een hartelijke groet,
Martha

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...