IJzerboost gevraagd!

De uitputtingsslag is begonnen. Bij zoonlief raakten mijn reserves pas op na 40 weken zwangerschap maar Drempelkindje heeft blijkbaar grote honger ...

Het laatste bloedonderzoek toonde zopas een zwaar ijzertekort en begin van echte bloedarmoede aan. De gyn was daar niet zo blij mee omdat ik - veggie zijnde - al suplementen neem sinds het begin van de zwangerschap en dus voldoende reserve zou moeten hebben. Nu moeten ze beslissen of ik een bloedtransfusie of ijzerinspuiting nodig heb. Hopelijk loopt het allemaal niet zo'n vaart en kan een dubbele portie ijzerpillen al soelaas brengen.

Ik vond het wel vreemd dat ik plots zo'n groot tekort zou hebben. Twee maanden geleden was mijn bloed nog OK. En echt moe voel ik me niet. Ik ben wel heel kortademig en heb vlug last van hartkloppingen maar ik dacht dat dit normaal was. Duimen maar dat ik straks goed nieuws krijg!

IJzerarme zwaai,

Linneke

Reacties

Anoniem zei…
Hopelijk komt dat gauw in orde!
Martha zei…
Ik duim in elk geval met je mee

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...