85D

Jawel, beste wielerfanaten op de Scheldedijk tussen Berlare en Uitbergen, ik wéét dat moeder natuur me gul heeft toebedeeld en dat acht maanden borstvoeding er nog een flinke schep bovenop hebben gedaan. En neen, ik vind het helemaal niet zo fijn om daar zo meedogenloos op te worden gewezen tijdens mijn schaarse maar toch koppig volgehouden loopmomenten met jullie gefluit en ge'elaba!'...

Ben dus gisteren nog eens gaan lopen en het bleek daar te wemelen van de hitsige coureurs in strak pak. Na vijf kilometer had ik het gevoel enkel nog een lopende BH te zijn. Argh, waarom ben ik zo kwistig bedeeld. *kijkt beschuldigend naar de familietak langs moederkant waar alle vrouwen gul bedeeld zijn met ehm, marilyn monroese rondingen* Met een braaf C-tje of misschien zelfs een B-tje was ik best ook al tevreden geweest!

Rondborstige zwaai,

Linneke

Reacties

Martha zei…
Haha, klets ze er gewoon mee om de oren zou ik zeggen!
Anoniem zei…
Gelukkig zijn er ook mannen die u niet minimaliseren tot de omvang van uw boezem!
iris zei…
stuur maar een pakketje tiet naar mij door - tis in de familie helemaal zo goed niet bedeeld (verdoeme)

Ik zie alleen maar goede initiatieven om af te vallen - dansen - lopen - foeteren - werken

laat je niet ontmoedigen door de weegschaal - spieren wegen meer dan vet

en op uw veerstigste doet ge ne totale check up en laat ge weghalen en bijplaatsen zoals het je uitkomt - dan kunt ge er weer tegen voor de volgende dertig jaar ; )

Populaire posts van deze blog

Er waren eens twee poezenellen ...

14 juni

Leren zwijgen ...